torsdag den 27. december 2012

Billeder fra vores jul 2012.

9 kommentarer:

Stine S sagde ...

Uhh, jeg fik lige lyst til at bage vaniliekranse igen...

Christina sagde ...

Dejlige billeder. Håber I havde en skøn jul

Emma sagde ...

Hej Karen. På billedet med dugen og et rødvinsglas og et saltkar står en fin nisse af træ med en rød nissehue. Ved ud noget om den? Jeg har nemlig to derhjemme, som er ligesom den. Arvede dem fra min oldemor :)

Maiken sagde ...

Det emmer jo af rendyrket julehygge. Jeg kan særligt lide billederne af dig der strikker i sengen. Så bliver det da ikke mere afslappende. :D

Mette sagde ...

Skønne billeder som altid :) god jul Karen!

Karen sagde ...

Tusind tak piger. Nisser har min mor og mormor købt engang i en møbelforretning i Odense. Det er det eneste jeg ved om den, men jeg er altid på udkig efter den på loppemarkeder.

Anonym sagde ...

De samme nisser er i min familie. De er fra Bogense trækunst eller Mogens Eigenbrod. Kh Pernille

Emma sagde ...

Øj, tak Pernille! Fine små nisser, er de :) Jeg har en nissemor og en nissefar med to små nissebørn.

Unknown sagde ...

Tuluung-di-Approve-pak,,,,,,,,,ManjuR