onsdag den 17. november 2010

Nu er jeg kommet godt i gang med mit arbejde. Det er faktisk ret fedt. Jeg nyder at undervise igen og mærke pulsen. Det betyder desværre, at alle mine kreative projekter herhjemme er lidt på stand by, hvilket jeg ikke har det godt med. Jeg har dog fundet to par sokker frem til drengenes pakkekalender; de skal bare have hæftet ender. Men jeg har heldigvis tre billedkunsthold, så der bliver tænkt kreativt, og det er skønt. I dag har jeg påbegyndt et lille forløb om Asger Jorn - han kunne altså noget med farver. Jeg er også i gang med at planlægge et juleværksted. Jeg har besluttet, at vi skal lave flagranker, så jeg har været rundt i skolens gemmer for at finde en masse forskelligt papir. Det sidste billede er fra min cykeltur i morges.





3 kommentarer:

Hanne ... sagde ...

Ringgaden by morning - jeg ser mest på den by eftermiddag, men den ligner til forveksling :-)

linda; sagde ...

Gid jeg havde haft en billedkunstlærer som dig, der vil lave flagranker og fortælle om Asger Jorn. Det villet jeg have elsket. I mine øjne er det altså lig med en særdeles god idé. Jeg mindes kun ler og farveblyanter fra mine timer.

Mets sagde ...

Hej Karen...
Jeg har linket til dig her på min nye blog. Følger med her hos dig - synes du har en super fin blog - både det skrevne og dine billeder er virkelig kigget værd!
Kig gerne forbi hos mig - selvom jeg er ny i faget:)