søndag den 14. november 2010

Så er det slut. Min barsel er forbi; der er ikke flere dage. Jeg har forberedt mig til i morgen. Tænkt i undervisningsforløb de sidste uger. Min skoletaske er fundet frem og pakket. Jeg har fyldt min billedkunstæske med gode sager, og jeg er i færd med at drikke min sidste kop barselskaffe - brygget af min søde kæreste. Så i morgen tidlig skal jeg overlade Otto i trygge hænder til min søster og af sted ud i den virkelige verden. 14 måneder er slut. Jeg er spændt på at komme i gang, men jeg glæder mig.




7 kommentarer:

Anne sagde ...

Må være en helt speciel følelse sådan at skulle tilbage efter 14 måneder. Rigtig god arbejdslyst :)


Kh Anne

Kirkesjov sagde ...

Uhh - tæller også ned. Jeg har 3 uger endnu! God arbejdslyst.

Mvh. Mette

Julia Hausfrau sagde ...

Håber du får en god "første dag" imorgen. Må være med blandede følelser, sådan at skulle tilbage i arbejdslivet, tænker jeg?!

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Håber det bliver en god dag i morgen.. det er sådan en underlig følelse at komme tilbage, ligesom man har været i sådan en tidslomme og nu vender tilbage..

Mette sagde ...

God fornøjelse imorgen! Skøn taske og lækker USB ;)
Det må være dejligt at kunne nøjes med at aflevere Ottoen til Moster :)

Camille sagde ...

Hav en rigtig god første tilbage-til-arbejdet dag i morgen!

Uh det må være spændende, men også lidt mærkeligt efter så lang tid.

Mettes Mad m.m. sagde ...

Rigtig god dag Karen. Håber det bliver en god dag. Jeg står selv for skud til at starte efter 14 måneder om 2,5 uge, det er en meget speciel følelse. Gid jeg bare kunne aflevere til en søster:)