fredag den 25. marts 2011

#1 - Jeg har taget min mulepose i brug igen. Jeg syede den sidste år, og nu har den ligget i hi vinteren over.
#2 - Kay Bojesen klodsvognen er allerede taget i brug, og den har fået en snor i, så den er klar til at blive trukket rundt.
#3 - Det er desværre ikke min cardigan, som er blevet færdig, men en min mor har strikket til min søster.
God fredag - vores står på hjemmegjort pizza og X-Factor. Husets favorit Patricia røg jo desværre i sidste uge, men vi vil se finalen alligevel og krydser fingre for Anne-Louise. 

6 kommentarer:

Karla sagde ...

Den cardigan er såååå flot. Glæder mig til at se dit færdige resultat!

Ditte

Mettes Mad m.m. sagde ...

Hej Karen
Jeg mindes at have set et foderbræt til fugle i plexiglas på din skønne blog på et tidspunkt.
Hvor er det købt henne og kommer fuglene helt hen til vinduet? Vi har nemlig masser af nysgerrige fugle ved vores køkkenvindue:)
Kh. Mette

Karen sagde ...

Hej Mette,
Vi har et, og der kommer massere af fugle. Vi har haft to, da det første faldt ned. Du kan bl.a. købe nede i Latinerkvarteret. Jeg kan ikke huske hvad butikken hedder med den lille ved siden af FF2s børnebutik. De har dem hængende udenpå deres vindue. Ellers må du også kunne finde dem på nettet til lidt billigere penge. Vi er vildt glade for vores. Kh Karen

Nina Therese sagde ...

Hei! Denne cardiganen ser bare helt fabelaktig flott ut: finnes det noe mønster på denne og kan du evt. avsløre hvor det er å få tak i? :) Da hadde jeg blitt yrende glad! Hilsen Nina fra Norge

Unknown sagde ...

Tuluung-di-Approve-pak,,,,,,,,,ManjuR

Unknown sagde ...

obat wasir.....obat wasir alami .....obat wasir herbal ..... obat wasir tradisional ..... obat wasir ampuh ..... obat wasir manjur...... obat wasir di apotik ...... obat wasir untuk ibu hamil ...... obat wasir untuk ibu menyusui ...... obat wasir berdarah ..... obat wasir tanpa operasi ..... obat wasir stadium 4...... obat ambeien ..... obat ambeien alami ..... obat ambeien herbal ..... obat sipilis ..... obat raja singa ...... obat kencing bernanah ..... obat kencing nanah di apotik...... obat kencing nanah ampuh ..... obat sipilis manjur ..... obat sipilis tradisional .....obat raja singa atau sipilis ..... obat sipilis pria ......obat sipilis wanita...... obat kencing nanah ampuh ..... obat kencing nanah manjur ..... obat kencing nanah tradisional .....cara mengobati sipilis ......Obat Gonore.....