onsdag den 23. marts 2011


Jeg besluttede i morges, at nu skulle det være forår. Vi er stadig nede med sygdom, og det hænger mig langt ud af halsen. Derfor måtte forårstøj og ballerinaer vise vejen i dag. Jeg købte også en frisk timian med hjem fra torvet, og den skal ned i vores have i morgen og stå. Da jeg kom hjem fra skole havde posten været med pakker til os. Michael fik en pakke plader fra Sverige fyldt med fine frimærker og ungerne fik lidt nyt tøj. Blandt andet fik Georg en trøjen med dinosaurer på, hvilket han synes var ret fedt. Jeg er mest til striber eller ensfarvet tøj, så det er minimalt, hvad vi har med print på til dem. Her til aften ryddede vi et par rum i vores bogreol, så Otto kunne får lidt af sit legetøj ind i stuen, hvilket jeg tror bliver et hit, og vi kan slippe for deres magtkampe om legetøj på deres værelse. 

6 kommentarer:

Anne sagde ...

Mmm.. det lyder som en plan at "tvinge" foråret frem med forårslækkert tøj :)

linda; sagde ...

nyt forårstøj - fantastisk! og netop hvad jeg også har brug for. jeg synes, din prikkede skjorte er så fin. den fremstår endnu finere med den farve cardigan tilsat. det må jeg huske:)

Line sagde ...

Jeg sneg også sommerjakken på idag og det føltes fantastisk.

Unknown sagde ...

Den beslutning vil jeg gerne bakke op om :-)

Unknown sagde ...

Tuluung-di-Approve-pak,,,,,,,,,ManjuR

Unknown sagde ...

obat wasir.....obat wasir alami .....obat wasir herbal ..... obat wasir tradisional ..... obat wasir ampuh ..... obat wasir manjur...... obat wasir di apotik ...... obat wasir untuk ibu hamil ...... obat wasir untuk ibu menyusui ...... obat wasir berdarah ..... obat wasir tanpa operasi ..... obat wasir stadium 4...... obat ambeien ..... obat ambeien alami ..... obat ambeien herbal ..... obat sipilis ..... obat raja singa ...... obat kencing bernanah ..... obat kencing nanah di apotik...... obat kencing nanah ampuh ..... obat sipilis manjur ..... obat sipilis tradisional .....obat raja singa atau sipilis ..... obat sipilis pria ......obat sipilis wanita...... obat kencing nanah ampuh ..... obat kencing nanah manjur ..... obat kencing nanah tradisional .....cara mengobati sipilis ......Obat Gonore.....