søndag den 17. juli 2011

Georg er blevet vild med at lege med LEGO, så jeg var et smut forbi Ingerslevs efter lidt flere klodser i dag. Jeg savner, at der var lidt flere basisklodser i de nye ting LEGO laver; klodserne er meget specifikke til lige netop den ene ting og er svære at bruge i andre sammenhænge. Og så er jeg vild med de gamle mænd, som ikke er smurt ind i skæg, solbriller og diverse prints. Der var en stand som kun solgte LEGO, og de havde den fine bil med surfergrej fra 1992 - jeg er helt solgt.

2 kommentarer:

linda; sagde ...

åh, det er ægte retrokærlighed. jeg elskede lego, og heldigvis har min mor gemt en del, som min lille niece om et par år kan lege med. hvor er det et hit at georg også er vild med det. det er legetøj på den gode måde!

Hanne ... sagde ...

Du kan stadig købe LEGO-æsker udelukkende med basis-klodser, men de ligger nok ikke forrest i butikkerne ;-)
Surfersættet er fantastisk.