fredag den 2. september 2011

Om fredagen møder jeg først 9.50, så jeg har indført en ny fredagstradition. Jeg spiser min morgenmad på Kählers, inden jeg skal i skole, og jeg er allerede ret glad for traditionen. I skolegården blev jeg mødt af et fantastisk syn. Hele skolen havde taget skolens nye legeplads i brug, og de var bare så glade. Billedet fra legepladsen er taget den anden dag, da jeg ikke kunne finde på at bringe billeder af mine elever. Resten af billederne er fra vores eftermiddag nede i Festugen. Otto og jeg var først nede for at høre to skønne kollegaer spille på Klostertorvet, og bagefter kom Georg og Michael ned, og vi spiste aftensmad i Rebel Town. God fredag derude.

7 kommentarer:

Fru Forstad sagde ...

Åh altså lækker unge i lækker strik!

Unknown sagde ...

Lækkerhed og glæder !
Og rigtig god og fornuftig Fredags Tradition.

Anne sagde ...

Sikke en skøn legeplads. Børnene må da være helt vilde!

Unknown sagde ...

Sikke da en skøn fredagstradition. De serverer også lækker morgenmad, jeg er især glad for deres hjemmetlavet nutella;)

Anonym sagde ...

Sådn nogle hyggelige tradtitioner er bare et hit! C og mig plejer at tage ned på Mo&Fro om lørdagen og få morgenmad, det er så rart...
Jeg har vist skrevet det før, men den strikketrøje til Otto er bare virkelig flot!

lise sagde ...

Billedet med fuglene er fantastisk! Er det fra legepladsen? Hvem mon har lavet de fugle? god weekend. hilsen lise

Henny sagde ...

Lækker lækker strik