onsdag den 21. november 2012

For et stykke tid siden fik jeg tilbudt at afprøve en Senceo kaffemaskine. Herhjemme bruger vi en lille Bialetti kande, og den er vi meget tilfredse med. Men på skolen får vi ikke den bedste kaffe, hvis jeg skal sige det pænt. Så da jeg fik tilbuddet, tænkte jeg med det samme, at vores lærerværelse godt kunne bruge et alternativ til vores kaffeordning. Den er nu afleveret og taget i brug. Vi havde lidt opstartsproblemer, men nu ser den ud til at virke, og kaffen smager faktisk godt og er færdig på ingen tid, hvilket er en stor fordel.  Cappuccino er lidt for sød efter min smag.

5 kommentarer:

Heidi sagde ...

Jeg blev også spurgt men sagde nej da vi ikke har plads/brug for mere herhjemme, bagefter fortrød jeg helt vildt da vi heller ikke får specielt god kaffe på min arbejdsplads. Nu fortryder jeg igen.

Tillykke med Otto

toneRum sagde ...

Uhh, lækre røde termokander...:-) Så VED man bare, at man er på en institution/skole el. lign. Og især i dette tilfælde hvor der lige er kommet en dymo på:-) Hvis de så bare kunne holde kaffen varm! God fornøjelse med kaffe-afprøvningen.

et delerum sagde ...

Ha ha... Hvor er det første billede fint - indbegrebet af et lærerværelse!

Teresa sagde ...

Hvilken god ide... At afprøve en kaffemaskine på et lærerværelse!

Unknown sagde ...

Tuluung-di-Approve-pak,,,,,,,,,ManjuR