søndag den 28. juli 2013

København var meget varm ligesom resten af DK har været, og jeg havde derfor stort set haft den samme kombination på hver dag. En nederdel i jersey, en t-shirt, Biostep sandaler og Carven taske. Jeg kan godt lide kombinationen af en tætsiddende nederdel og en løsere top, som har lidt længde. Og så lige en anbefaling. Vi havde taget begge løbecykler med til drengene og det kan altså i den grad anbefales. Vi slap for trætte drenge som skulle bæres, klapvogn etc., og vi kunne tilbagelægge mange km hver dag.

8 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

De sandaler ser bare så dejlige ud!

- Kit

Mille sagde ...

Hov det er jo lige hvor jeg bor;) Det er så smart med cykler til ungerne - vi har dem med allevegne:)

Maja_B_ sagde ...

Sådan har jeg også set ud en stor del af sommerferien...;) men bruge H&Mś lange undertrøjer i stedet for nederdel, dejlig afslappende...
Hej fra Maja

Karen sagde ...

Kit - de er faktiske vildt behagelige. Købte dem sidste år på udsalg og har stort set boet i dem i år.

Mille - Hvor sjovt. Mine drenge var ret vilde med den bro. Der blev kigget på alle fuglene, og Georg kan nu tilføje til sin fuglebog, at han har set en lappedykker med rede.

Maja - dem skal jeg da lige tjekke ud. Min stribede er fra Selected, men jeg har også selv syet nogle.

Anonym sagde ...

Du er så fin, Karen :)

Simone sagde ...

Du ser rigtig godt ud :) Jeg er helt vild med den taske :)

Karen sagde ...

Ida - Tusind tak, Ida. Er I kommet hjem igen,og har I haft en god tur? Jeg glæder mig til at se en masse billeder.

Simone - Bliver også gladere og gladere for den. Den var dyr, men har ikke fortrudt et øjeblik.

et delerum sagde ...

Ha ha... Min bluse er lidt lysere, men ellers er det fuldstændig som at kigge ned ad mig selv i dag :-)
/tina