tirsdag den 21. oktober 2014

Det er blevet efterår og det betyder håndledsvarmere og simremad. To ting jeg elsker. I ferien fik jeg hæklet to nye sæt håndledsvarmere, ikke fordi jeg mangler, men fordi de er så hyggelige og overskuelige at lave. Jeg hækler dem i mange forskellige typer garn, men jeg har især været glad for Yarnfreaks Aloapa/silk, som jeg f.eks. har hæklet sammen med Isagers Alpaca 1. Jeg tror, jeg bliver nødt til at lave et blåt par, blev helt overrasket over, at jeg ikke havde lavet nogle i blå. Når det bliver rigtig koldt, så tager jeg et par læderhandsker indenunder og forlænger på den måde handledssæsonen lidt længere, inden jeg skal finde de tykke luffer frem til vinter. Simreretten har Michael stået for, og vi skal have resterne om lidt, hvilket jeg glæder mig til.

7 kommentarer:

Christina sagde ...

Hold da op en lækker samling

Sara sagde ...

SÅ flotte de er! Har du en opskrift?

Anonym sagde ...

Sådan nogle gad jeg godt at have. Virkelig pæne

Kh Camilla

Anonym sagde ...

Nårh, de er så fine. Af en eller anden grund virker håndledsvarmere ikke for mig. Jeg ender altid med at fryse fingerspidserne og svede om håndleddet.... Jeg har ellers også en lille fin samling.

vægelsind sagde ...

Sikke fine de er! -og en fantastisk gør-det-selv-julegaveidé :)
Er der mon en opskrift?

Eko Priyanto sagde ...

manfaat buah kelapa
tindakan medis untuk mengatasi kutil kelamin
bahaya kutil kelamin pada pria
cara mengobati wasir secara alami
beberapa cara menghilangkan kantung mata dan lingkaran hitam

Solusi Penyakit Wasir Ambeien sagde ...

{obat herbal ambeien anak},{obat herbal ambeien adalah},{obat herbal wasir ampuh},{obat herbal wasir akut},{obat alami ambeien ampuh},{obat herbal wasir atau ambeien}