tirsdag den 21. december 2010

Da jeg skulle pakke julegaver ind den anden dag, opdagede jeg det her. Jeg har købt skraldebilen over nettet, og hvor er det bare irriterende. Jeg kontaktet firmaet med det samme, for at får dem til at sende en ny og aftale, hvordan jeg skulle returnere den defekte. De var meget venlige og ville straks sende en ny. Jeg skulle bare returnere den defekte - for egen regning. For egen regning? Det kan vel ikke passe, at jeg skal have yderligere omkostninger ved at modtage en defekt vare. Nu vil firmaet annullere handlen og betale min returfragt. Jeg står derfor uden julegave til Otto 3 dage før jul.

8 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

Øv! Hvor er det dårlig stil af firmaet. Helt vildt! Hmm, mon en tur i Askeladen kan redde julegavesituationen? Eller måske Børnenes Magasin?

Karen sagde ...

Tak - jeg må afsted igen. Otto ligger bare syg igen igen, så det må blive i aften:)

Mette sagde ...

Ifølge købeloven skal internet firmaer betale fragten ved defekt vare som skal laves- eks min symaskine. Så det er vil det samme her tænker jeg?
Øv, håber du finder noget ligeså fedt.
God jul.
Kram

Anne sagde ...

Ej hvor dumt. Stakkels dig! Så irriterende at skulle stresse over sådan noget :(
Håber du finder en god løsning på problemet.

Kh og god jul!

Line sagde ...

Æv, hvor er det dårlig stil! Håber du finder en dejlig gave til ham alligevel.

trinesoehest sagde ...

Helt ærligt! Hvor er det ringe! Det er da deres brøler. Det skal du da ikke betale for!
Sådan noget bæ. Held og lykke med at finde en anden god gave :-)

Maria sagde ...

Ej, det er sgu for dårligt. Håber du når at finde en fin gave til ham. Øv.

Karen sagde ...

Det endte faktisk godt. Jeg fik en mail i går, hvor de tilbød at betale mine omkostninger, og de havde sendt en ny, som jeg har hentet i dag:) Tak til Bobleby:)