søndag den 15. april 2012

Solgt: Stofpakke 1 (1100 gram) til 125 kr plus porto
 Solgt: Stofpakke 3 (1100 gram) til 125 kr plus porto.



 Læderkjole fra Stella Nova i str. 34 (brugt en gang) til 400 kr plus porto. Den er lavet i det lækreste bløde skind.
Solgt: Trine Vestergaard bluse i 100 % uld. Blusen er brugt, men stadig i fin stand. På den ene side er den blevet fnugget, men ingen huller. Derfor koster blusen også kun 175 kr plus porto.
 
 Wood Wood nederdel i str. small til 125 kr plus porto. Den er i okay stand, og rigtig fin på.
Cardigan fra H&Ms Trend i str 34, men er stor i størrelsen. Den er lavet af en blanding mellem angora 40%, uld 30 % og polyamid 30 %. Den er aldrig brugt og koster 80 kr plus porto.

Jeg er stadig igang med oprydning og har nu været igennem mit tøj. Skriv en mail: karenfabech@gmail.com , hvis I er interesseret.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Karen. Tak for mail. Jeg vil gerne købe pakke 2 og din buksedragt. Jeg sender en mail.

Kh Pernille

Karen sagde ...

Super, det er dit:)

Tuttifrutti med et tvist sagde ...

Jeg er interesseret i de grå cardigan. Du skriver at den er stor i str, bruger normalt str 38?

Karen sagde ...

Altså, det er svært at sige, men min søster, som ligger mellem en str 38 og en str. 40 sidder den tæt. Men den er for stor til mig og jeg ligger mellem en str. 34 og str. 36.

Junette sagde ...

Hej Karen
Jeg snupper pakke 1.

Karen sagde ...

Hej Junette

Det lyder godt. Jeg sender dig lige en mail.

Tuttifrutti med et tvist sagde ...

Hm..!! Det lyder som om den bliver for lille. Super ærgeligt. :o)

Anne-Kirstine sagde ...

hejsa...
har hørt en fugl synge om at du måske laver nogle fine små huse =)
hvis det er tilfældet ville jeg blive super glad for en email =)
96569@viauc.dk