mandag den 10. juni 2013

Jeg var storslem i lørdags og købte denne taske fra Carven. Jeg har i et stykke tid været på jagt efter en ny taske, men har ikke rigtig kunne finde en; men da jeg så denne var jeg solgt. Jeg bruger ikke de store farver i min påklædning og ender derfor ofte i grå og blålige toner. Derfor bruger jeg ofte gode accessories til at give lidt kant. I kan godt høre, at jeg leder efter en god undskyldning til at købe en alt for dyr taske. Jeg glæder mig dog helt vildt til at tage den i brug.

8 kommentarer:

Mama-T sagde ...

Kææææææft hvor er den fed!!!
Tillykke med den :)
Kh. Tina

Malene sagde ...

Der er altid en god anledning til at købe sig en ny taske ;) Sig til hvis jeg skal købe din bumbag ;)

Maren sagde ...

Wow, den er flot. Må man spørge til pris og hvor den er købt?

Anonym sagde ...

Den er fantastisk lækker, Karen. Mon ikke den er fuldt ud fortjent ;)

Kristina/www.myhouseins.blogspot.com sagde ...

Lækker taske :) en god taske er da en investering ;) he he

Mette sagde ...

Der er masser af gode undskylderninger og grunde, Karen ;) Super fin, tillykke med den!

Karen sagde ...

Jeps, er så glad for at jeg beholdt den, og Malene, jeg er stadig rigtig glad for min BumBag, så den er jeg ikke klar til at sælge.

Angående prissen, så var den alt for dyr og købt hos Støy og Munkholm i Århus. De havde kun den ene.

Malene sagde ...

Det kan jeg godt forstå ;)